老福特橘园

LOFTER视频/音乐 官方账号

Sea of Dreams - Oberhofer

流浪的龙:

        Sea of Dreams,梦之海。来自美剧《马男波杰克》的原声。最近把马男第四季看完了。仍然是那种除了自己,所有人都在变好的无力感。作为电视剧史上最为人渣的男主角之一,我们也终于知道了他是如何成长起来的。可恨之一必有可怜之处,只是我们没那么精力去怜悯,只好视而不见。

      “不要停止奔跑,不要回顾来路,来路无可眷恋,值得期待的只有前方。”

I'll take your word

我会相信你

Like a good friend should

像一个朋友该做的那样

If the earth should dry

即便世界毁灭

May your dreams never die

我也不想你的希望破灭

Clouds are sacred nothing

流云未曾神圣

The skies and all man waiting

但天空和人们都在等待

You'll find me

你会找到我

In a sea of dreams

在一片梦幻的希冀中

Where no one cares about my words

那个地方没有人会在意我的自语

I hear her voice

而我听见她的声音

She laughs now

她开始微笑

She loves me now and always did

她爱着我,从现在爱到未来

I'll take your word

我愿意相信你

Like a best friend should

就像朋友那样

If your heart should dry

如果你的心灵干涸

May your eyes still cry

我仍希望你的眼神湿润

You'll find me

你会找到我

In a sea of dreams

在梦海之中浮沉的我

Where no one cares about my words

无人理会的我

I hear her voice

但我会听见你的声音

She laughs now

和你泠然的微笑

She loves me now and always did

知道你会爱我,一如既往地


评论
热度 ( 167 )

© 老福特橘园 | Powered by LOFTER