老福特橘园

LOFTER视频/音乐 官方账号

Six Degrees to Go - Jennifer Lynn

揉碎的小时光:

看到有人把歌名翻译成六级过了,笑崩了,哈哈


I don't crash now I found me,
我现在发现,我不会再和你争吵
I don't crash now I know,
我现在明白了,我不会的
Everytime you surround me
每次都是你陪伴着我
I'm longer involvoed
我很久没有享受到这种感觉了
They remind me I'm long missed
他们让我想起了久违的思念
So many dark nights
多少个日日夜夜

Now I feel like shifted, you hold me so tight
现在我想改变,在你深深的拥抱着我的时候
Sometime
曾经
They fell world I knew so warm
他们降临倒这个——我感到如此温暖的世界
Only six degrees to go
但只呆一分钟就要走了
With the love I've missed so
带着我已经错过的爱情
And it's too deep I know
我明白我爱得太深
Only six degrees to go~oo
但他们只呆一分钟就要走~走了
Only six degrees to go~oooo
只呆一分钟就要走~走走走了
Often times I've wonder, why I ever even try
我常常想,为什么我在一直尝试
Always getting put under and drunk inside
总是把自己沉醉于爱情当中
It's a slander to offer
这是在自己对自己的污蔑
Please racon high
请把意思说得明白点
All the way that you've lifted has rode be to life
你曾经抛弃的生活方式,又回到了你的生活当中
To life
又回到了你的生活中
They fell world I knew so warm
他们降临倒这个——我感到如此温暖的世界
Only six degrees to go
但他们只呆一分钟就要走~走了
With the love I've missed so
带着我已经错过的爱情
And it's too deep I know
我明白我爱得太深
Only six degrees to go~oo
但他们只呆一分钟就要走~走了
Only six degrees to go~oooo
只呆一分钟就要走~走走走了
Never gonna find never gonna lose it
不去找寻,谈何失去
Never gonna bring nerver gonna loose it
没有带来,谈何遗失
Never gonna burn you don't even choose it
不曾选择,谈何毁灭
Never gonna down never gonna shake
没有失望,谈何动摇
Never fell down never gonna blame
不曾失望,谈何责备
Never gonna chase that it given to
不要在去追寻,已经放弃了的东西
They fell world I knew so warm
他们降临倒这个——我感到如此温暖的世界
Only six degrees to go
但他们只呆一分钟就要走了~
With love I've missed so
带着我已经错过的爱情
And way too deep I know
我明白我爱得太深
Left the world I knew so warm
他们离开这个——我感到如此温暖的世界
Only six (six degrees)
只有一(一分钟)
Only six (six degrees)
只有一(一分钟)
And way too deep I know
我明白我爱得太深
Only six degrees to go~oo
但他们只呆一分钟就要走了~


评论 ( 1 )
热度 ( 59 )

© 老福特橘园 | Powered by LOFTER