老福特橘园

LOFTER视频/音乐 官方账号

Fools - GLADES

I am tired of this place

我已经厌倦了这个没有你的地方

I hope people change

还奢望着人们会改变 带来些新鲜感

I need time to replace what I gave away

我想时间的流逝会抚慰我失去的过往

And my hopes, they are high,

我所要的希冀,他们像是遥不可及的要求

I must keep them small

我却只能把他们藏在心底 

Though I try to resist I still want it all

我也曾顽强抵抗,但我仍始终念念不忘那场梦


评论 ( 11 )
热度 ( 111 )

© 老福特橘园 | Powered by LOFTER