老福特橘园

LOFTER视频/音乐 官方账号

Traveling Light - Joel Hanson

嘿 每天要保持心情愉悦哦

锦音_:

I was doubling over the load on my shoulders

曾经在我肩头有千钧重担,让我不堪重负

Was a weight I carried with me everyday

每天每日我都觉得沉重不堪难以解脱

Crossing miles of frustrations and rivers a raging

穿过满路荆棘挫折,趟过无数狂怒激流

Picking up stones I found along the way

不忘一路俯拾寻找圆润美丽的卵石!

I was hauling those souvenirs of misery

所有痛苦不幸的回忆让我步履蹒跚

And with each step taken my back was breaking

每一步都仿似将要压弯我的脊梁

'Til I found the One who took it all from me

直到遇到他,我如释重负

Down by the riverside

漫步河畔


评论 ( 3 )
热度 ( 563 )
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© 老福特橘园 | Powered by LOFTER