老福特橘园

LOFTER视频/音乐 官方账号

Old Guitar - Utter

一个人:

《Old Guitar》

I'm alone in my room
独自待在房里
And the night hasn't come
夜色还未降临
What a strange emptiness
异样的空虚袭来
What the hell should I do
我无计可施
I feel cold as you're lying
你的谎言让人心灰意冷
And dark as your hair
你的黑发如同无尽的黑暗

This days I been through
而我独自度过的这段漫长时光
I feel nothing but death
让人感到生无可恋
I could be what you want
我本该成为你期许的模样
I could marry with you
我本该与你相守
I could change everything
我本该为你改变一切
If I ever had do
而我却什么也没有做
My love
爱人啊
I am about you
你让我着迷
My love
我的爱
You sing the songs I wrote
你哼唱着我写的歌
You play my old guitar
拨弄着我的旧吉他
I use the clothes you like
我穿着你喜欢的衣服
I smoke a cool cigar
点一支雪茄
We feel so free
我们是如此自在
Is this for real
这一切是真的吗
Or is it a dream
抑或只是一场幻梦
Should I be that instead
我是否该改变想法
Should I put you aside
是否该放弃关于你的一切
So I follow my dream
如梦中所想那样
Then I swallow my pride
放下所有的骄傲
She deserves a good man
她值得一个更好的人
I'm afraid that I'm not
那个人不会是我
What I have is my love
我所拥有的
Just a beautiful thought
不过是一场美梦
My love
爱人啊
I am about you
你让我着迷
My love
我的爱
You sing the songs I wrote
你哼唱着我写的歌
You play my old guitar
拨弄着我的旧吉他
I use the clothes you like
我穿着你喜欢的衣服
I smoke a cool cigar
点一支雪茄
We feel so free
我们是如此自在
Is this for real
这一切是真的吗
Or is it a dream
抑或只一场幻梦
You sing the songs I wrote
你哼唱着我写的歌
You play my old guitar
拨弄着我的旧吉他
I use the clothes you like
我穿着你喜欢的衣服
I smoke a cool cigar
点一支雪茄
We feel so free
我们是如此自在
Is this for real
这一切是真的吗
Or is it a dream
抑或是一场幻梦


评论 ( 1 )
热度 ( 68 )

© 老福特橘园 | Powered by LOFTER