老福特橘园

LOFTER视频/音乐 官方账号

This Place - Major Chord

在路上

一个人:

《This Place》

As a place I’d rather be.
我想呆在那儿
And it has just you and me.
那个只有你和我的地方
All I know is that
我只记得
I ahead up to u with where i am.
我向着你走去
And it's brought about a little change of the plan,
然后事情因你
for you.
而出现改变

As a place I’d rather go.
我想去那儿
Where it is i do not know.
虽然我不知道它在哪儿
All I know is that
我只记得
I ahead up to u with where i am.
我向着你走去
And it's brought about little change of the plan,
然后事情因你和我
for me and you.
而出现改变
If you don’t know by now you should.
如果现在还不知道,那你只要记住
Soon we will both share the same road.
不久后我们就将在一起
If you don’t know by now you should.
如果现在还不知道,那你只要记住
I love you more than i can sure.
我比自己想得更要爱你
If you don’t know by now you should.
如果现在还不知道,那你只要记住
Soon we will both share the same road.
不久后我们就将在一起
If you don’t know by now you should.
如果现在还不知道,那你只要记住
I love you more than i can sure.
我比自己想得更要爱你


评论 ( 2 )
热度 ( 96 )

© 老福特橘园 | Powered by LOFTER