老福特橘园

LOFTER视频/音乐 官方账号

The Poison - The All-American Rejects

音乐麦加:

我怕再也见不到你

在记忆的花园里


我们可以在梦里相见

可梦都是虚假的

谁又能分得清真实和幻想呢 

再见 疯帽子

再见 爱丽丝




—— 电影《爱丽丝梦游仙境》配乐


歌词:

You were so young,
你那么年轻
and I guess im old.
我觉得我老了
Open your eyes,
睁开你的眼
ill keep mine closed.
我要关上我的心
I prefer standing,
我喜欢站着
and you take your seat.
而你总是坐着

ill be wide awake,
我会一直醒着
and you'll fall asleep.
而你会睡去
And you'll fall down a hole.
然后你会掉进一个洞
That's the one place we both know
那是只有我们知道的地方
you take me with you if you could, but i wouldn't go
如果可以你想带上我,但,我不会去
I guess sometimes we both loose our minds, to find a better road.
我想有时我们都疯狂的找着,一个更好的办法
I can be pensive,
我可以是多虑的
you can be so sure.
你可以是坚定的
you'll be the poison,
你将是我的毒药
you'll be the cure.
也会是我的解药
I'm alone on the journey,
我独自一人的旅程
I'm alive none the less,
就剩下活着了
and when you do your very worst,
而连你犯的错
mmmmm it feels the best.
嗯,都让我觉得好极了
And you'll fall down a hole.
然后你会掉进一个洞
that's the one place we both know.
这是只有我们知道的地方
you take me with you if you could, but i wouldn't go.
如果可以你要带着我,但,我不会去
I guess sometimes we both loose our minds, and find a better road.
我想有时我们都疯狂的寻找,一个更好的办法
And you'll fall down a hole.
然后你会掉进一个洞
that's the one place in this world that we both know.
那是这世上只有我们知道的地方
you take me with you if you could,
如果可以你要带着我
but if you could i'd lose everything.
但是如果不行,我就什么都没有了
Can't you see the faces melting as the sun rains from their eyes,
你看不到吗?他们眼中太阳雨般融化的脸
go on and keep your head with the hearts that you left behind.
前进吧,跟上你落在后面心
look at yourself, look in the mirror, don't you see a lie?
看看你自己,镜子里难道不是一个谎言
that you tell yourself again a thousand times.
那个重复了一千遍的谎言
and the truth that makes us laugh will make you cry,
而让我们发笑的真像,会弄哭你
You wanna die? No?
你想死么?不?
So you fall down a hole,
所以你掉进一个洞
thats the one place where we both know,
一个只有我们知道的地方
you take me with you if you could but I wouldn't go.
如果可以你会带着我,但,我不能去
because sometimes, we both loose our minds to find a better road.
因为有时,我们都不知道到底什么才是最好


评论 ( 1 )
热度 ( 101 )

© 老福特橘园 | Powered by LOFTER